zaterdag 22 juni 2013

why i love music?

vandaag heb ik weer een why i love..? en dit keer over waarom ik van muziek hou. ik hoop dat jullie het leuk gaan vinden.

ik hou van muziek omdat dat de enigste manier is om even alles te vergeten voor mij. ik kan er dan echt geen dag zonder, ik luister er het liefst heel de dag naar. helaas kan dat niet maar ik zou gewoon met muziek ik slaap kunnen vallen. het geeft me een gevoel alsof dat ik echt alles aan kan, ook al is het niet zo, maar het gevoel voelt gewoon echt goed. alsof de wereld gewoon ff stil staat en dat je eindelijk helder kan denken, zonder dat er mensen aan zitten te zeuren of dat problemen lastig vallen. ik luister naar muziek die bij mijn gevoel passen op dat moment, als ik blij ben blije muziek en bij verdrietig stemming een verdrietig liedje. ik luister meestal altijd naar liedjes die over dingen gaan die ik voel of heb meegemaakt op dat moment. maar ik kan me er ook gewoon beter door concentreren, zonder muziek duurt het leren van toetsen echt 2 keer zo lang en met ben ik zo klaar. helaas mag dat op school niet. maar als ik thuis ben en ik heb huiswerk dan maak ik het altijd met muziek.



ik hoop dat jullie dit leuk vonden en reageren mag altijd.

liefs dieuwke.

1 opmerking:

  1. muziek is voor mij ook een mooi gevoel eigenlijk kan ik het ook niet uitleggen! leuke blog ik volg je hoor (: xox

    BeantwoordenVerwijderen